vrijdag 30 december 2016

Spelden-Vuilbak-Monstertje

Mijn "spelden-vuilbak-monstertje" is een eigen creatie dat geboren is tijdens het haken van Mrs. Glamour the Yarn Monster.
Eigenlijk was ik al lang aan het broeden op een haakhulpje met vuilbakje en alles er op en er aan. Nu ik van Mrs. Glamour the Yarn Monster mijn haakhulpje kon maken, wilde ik in dezelfde stijl blijven. Het vuilbakje mocht niet te zwaar zijn zodat ik het mee kon nemen op reis. Dus besloot ik een mentos-snoep-potje te gebruiken.
Binnenkort komt er nog een monstertje bij. In mijn gedachten is hij bijna klaar. Als het zo ver is, deel ik hem hier zeker met jullie 😎


Dit patroontje is gratis te downloaden via Raverly: http://www.ravelry.com/patterns/library/spelden-vuilbak-monstertje













Veel haakplezier 😍
@Carine