donderdag 2 februari 2017

Kids-Winter-Set



eigen ontwerp kids-winter-set @Carine


eigen ontwerp testmuts @Carine
De onthaalmoeder van mijn kleinzoon vroeg me een soort bivakmuts met oortjes te maken voor haar dochter.
Na veel rondkijken is deze "testmuts' uit mijn haaknaald gekropen.
Na de testmuts gepast te hebben, kreeg ik Carte-BancheπŸ‘Œ
Dit is natuurlijk super!!
Ik mag me laten gaan EN... er volgden wat aanpassingen πŸ˜€ πŸ‘Š
Andere wol en..... πŸ˜›

Deze muts ligt nu even on-hold binnenkort is dit testmutsje aangepast met mijn eigen idee en klaar voor mijn kleinzoon. πŸ’•


kids-winter-setje @Carine


Na de eerste keer de officiΓ«le muts te laten passen waren mama en dochter er al helemaal weg van Γ©n vroegen ze of ik er ook nog een paar vinger-top-loze-handschoentjes bij wilde haken.


Laatste pasbeurt en het viel al goed in de smaak😁
Wat leuk om iemand gelukkig te maken πŸ˜‰πŸ’•




kids-winter-setje @Carine

Het patroon is nog niet uitgeschreven.
Ik kan jullie al wel laten weten dat het hele setje gehaakt is met  4 bollen Rapido van Phildar (+/-6 jaar)

Voor de muts heb ik haaknaalden: 6mm (oortjes) en 8mm (muts) gebruikt
Voor de vinger-top-loze-hands heb ik haaknaalden 4.5mm en 6mm gebruikt