dinsdag 21 februari 2017

Peuter Hoody/Sjaal

peuter hoody/sjaal eigen ontwerp @Carine

eigen ontwerp testmuts @Carine




De testmuts heeft z'n dienst gedaan en kon dus een eigen leven beginnen leiden. Daarom heb ik ze een stukje uitgehaald en wat veranderd naar eigen idee.

Ik wilde een echte cowlsjaal aan de muts maken zodat ik niet steeds moet zoeken achter muts Ên sjaal voor mijn kleinzoon...




Dit garen is een koopje dat ik gevonden had in het Kruidvat zacht acrylgaren staat er op het label (50g -ca.75m) te haken met haaknaald 5-6


gepersonaliseerde knoopjes @Carine

In deze hoody/sjaal zitten ongeveer 4 bollen en hij is met haaknaald 6mm gehaakt.


Het patroon moet nog eens een keertje uitgeschreven worden. Zodra het klaar zet ik het hierbij.

De gepersonaliseerde knoopjes heb ik hier besteld: https://www.yourzs.nl/webshop/ontwerp-je-eigen-knoop/